Chleb serowy

21:02

p




Śmieciowy bo użyłam tego co mi po świętach zostało. A w rezultacie otrzymałam bardzo aromatyczny chlebek. Czas wyrastania to 6 godzin, czas pieczenia 40 minut. Temperatury nie jestem w stanie określić ponieważ piekarnik w którym piekłam nie posiada regulacji.
Ciasto wyrabiamy na gładką masę a następnie dodajemy to co dusza zapragnie lub co nam zostało ;]. Odstawiamy na kilka godzin aby  wyrosło. Następnie przekładamy do miski lub koszyka wyłożonego ściereczką i odstawiamy na kolejną godzinę aby ponownie wyrosło. Mój chleb piekłam w garnku żeliwnym.  Do smarowania polecam miód orzechowy.

składniki
500g mąki pszenna typ 750
350g wody
2 łyżeczki drożdży instant
1 łyżeczka soli
dodatki
posiekane kawałki sera
oliwki
suszone pomidory
bazylia


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images