Wiosenny powrót do blogosfery i syrop kwiatowy.

20:55


Moi drodzy! 

Zima była mroźna i długa. Na blogu nie pojawiały się nowe wpisy. Zimowe wieczory poświęciłam na zbieranie i wytwarzanie. Czego? Już niedługo będzie można zobaczyć co powstało. Tworzy się też nowy blog na którym będzie można znaleźć coś dla siebie. Rękodzieło i drobiazgi z przed lat.przyjemnością informuję, że wracam do blogosfery z nową energią i pomysłami!

Macie już przygotowane syropy? Elikskiry na chłodne jesienne i zimowe wieczory. To ostatni dzwonek na miód z mniszka. Dla spóźnialskich jest jeszcze szansa na syrop ze stokrotek. :)


Miód z mniszka lekarskiego
Stokrotki w syropie












Z przyjemnością informuję, że wracamy do blogosfery z nową energią i pomysłami na kreatywne spędzanie czasu z dziećmi ;-) Dziękujemy za niesłabnące zainteresowanie i wsparcie płynące ze strony naszych nieocenionych przyjaciół i czytelników.

You Might Also Like

4 comments

  1. Na syrop z mniszka się spózniłam ale może się udam na stokrotkowe zbiory. Wokół mego domu tyle ukwieconych łąk.
    To niesamowite ile można wyczarować z darów natury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym syropie ze stokrotek... Ciekawy może być...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, myślałam, że już nie wrócisz, ale wciąż obserwowałam a tu taka niespodzianka:) Uwielbiam twoje posty...nawet po prostu patrzeć na zdjęcia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czasem kiepsko bylo, teraz jest ggo jeszcze mniej ale mam nadzieje, ze nadrobie zaleglosci. Syropy kwiatowe serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images